loading...
صفحه رسمی آلبوم حباب
amir nouri بازدید : 99 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

پیام نوروزی محسن یگانه به هواداران در ادامه مطلب

پیام نوروزی محسن یگانه و صحبت های ایشان در مورد قطعه "یک هفته قبل عید" :

عیدتون مبارک

من و دوستان نهایت تلاشمونو کردیم خوب از آب دربیاد...

اگر مثل لایوش احساسی نیست دلیل داره

چون با اینکه سخت بود ولی جلوی خودمو گرفتم احساساتی نشم,

تو کنسرت دیگه... نتونستم . بیخیال ,

ولی ایشالله بعد عید به اتفاق پازل بند و مهران عباسی و خیلی دوستای دیگه

تلاشمو میکنم کارای خوبی پخش کنم تا گوشه ای از این لطفتون رو جبران کنم,

گویا پارسال زیاد دعام نکردین! هاها !! امسال یادم باشید

آرزوهای دیگرانو براشون آرزو کنین !!! سالی بدون غم رو براتون آرزو میکنم ,

داغونتونم ... لهتونم ... محسن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 5,426
  • کدهای اختصاصی